Nagrody GLOSSY PRODUKT 2018 wręczone!


W ubiegłym tygodniu, już po raz piąty zostały rozdane nagrody w plebiscycie GLOSSY PRODUKT za 2018 rok. Spośród kilkudziesięciu produktów, które przez cały 2018 rok gościły w pudełkach BeGlossy, konsumentki wybrały te najlepsze i najskuteczniejsze.

CZYM JEST GLOSSY PRODUKT?

To znak uznania konsumentek beGLOSSY – świadomych kobiet, które z pasją co miesiąc testują kosmetyki dostarczane przez beGLOSSY. Tytuł GLOSSY PRODUKTU przyznawany jest podczas głosowania, w którym konsumentki spośród wszystkich przetestowanych w ciągu roku kosmetyków z danej kategorii wybierają ten jeden – najlepszy. Tytuł GLOSSY PRODUKTU po raz pierwszy został przyznany przez konsumentki beGLOSSY w 2014 roku. Akcja została z entuzjazmem przyjęta przez Klientki oraz wzbudziła zainteresowanie branży kosmetycznej. 

JAKIE PRODUKTY BIORĄ UDZIAŁ W PLEBISCYCIE?

W głosowaniu konsumentek biorą udział wyłącznie produkty, które w danym roku znalazły się w regularnej edycji pudełka BeGlossy. 

ZWYCIĘZCY

W kategorii produkty do kąpieli i pod prysznic wygrał żel myjący do ciała marki Biolaven (19% głosów), który pojawił się w pudełku BeGlossy “BACK TO THE GYM” powered by OSHEE. 26% głosujących uznało olejek Macadamia Sweet Dream od Biooleo za najlepszy produkt w kategorii pielęgnacja ciała.

Zwycięzcą w kategorii pielęgnacja twarzy został Moisture Surge 72-Hour Auto-replenishing Hydrator marki Clinique, który Klientki BeGlossy miały okazję przetestować w sierpniowym pudełku “Flamingo Beach”.

Ulubionym kosmetykiem do oczyszczania i demakijażu twarzy minionego roku został Sebium Gel Moussant marki Bioderma, który subskrybentki otrzymały w BeGlossy ”Filozofia Piękna”.

Z tego samego boxa pochodzi również szampon ze 100% tłoczonym na zimno olejem z awokado marki Nature Box, który zdominował kategorię pielęgnacja i stylizacja włosów. Natomiast w kategorii pielęgnacja okolic oczu i ust zwyciężył produkt marki Uriage – aktywnie nawilżający krem pod oczy Eau Thermale.

Najlepszym produktem z kategorii pielęgnacja stóp i dłoni, zdaniem testerek, był w 2018 roku krem do rąk marki Aloesove, który znalazł się w edycji BeGlossy “Magic Moments”.

W kategorii higiena, zwyciężyła marka Himalaya Herbals z ziołową pastą do zębów Sparkly White (32% głosów).

Klientki BeGlossy pokochały markę Golden Rose i to właśnie jej produkt, pomadka Matte Lipstick Crayon, został doceniony w kategorii makijaż i stylizacja paznokci.

Najlepszą maseczką do twarzy okazała się być 1-minutowa maska oczyszczająca Urban Skin Detoks marki Nivea, która wygrała w swojej kategorii zdobywając 33% głosów.

W kategorii akcesoria zwyciężyła marka Medicine z wodą perfumowaną Poison Garden.

W drugiej części spotkania odbyła się prezentacja marki Davines oraz najnowszej kolekcji maseczek z linii The Circle Chronicles zaprezentowała Małgorzata Piechocińska – Trener Davines Naturaltech. Polecamy Wam zapoznanie się z filozofią marki Davines, która nas osobiście bardzo zainteresowała: http://www.davines.com/pl/about-davines/

Miłą niespodzianką były dla nas upominki od marek: Bielenda Professional SupremeLab, O2Skin, Himalaya, Medicine, Kire Skin oraz Krosno i Golden Rose. Nagrodzone w konkursie produkty będziecie mogli zakupić w boxie NAJLEPSZE KOSMETYKI na stronie https://www.beglossy.pl/

Możesz zostawić komentarz, albo wysłać TrackBack ze swojej strony.

Leave a Reply