Nowa technologia podwójnych mikrokapsułek w płynach do płukania Lenor

Marka Lenor udowodniła, że świeży zapach pościeli może trwać 7 dni! 7-dniowe wyzwanie świeżości, które rozgrywało się na oczach całej Polski zakończyło się. Przez ostatni tydzień (07.02.2013 – 13.02.2013) aktor Tomasz Ciachorowski z pomocą konsumentów sprawdzał jak długo może trwać świeżość pościeli wypłukanej w płynie Lenor. Aby to udowodnić codziennie z powodzeniem wykonywał w Złotych Tarasach zadania zlecane mu przez sceptycznie nastawioną do wyzwania -blogerkę Matyldę Kozakiewicz. Ostatniego dnia akcji Matylda odwiedziła Tomka w Centrum Handlowym i przyznała: Nie mogę uwierzyć, ale naprawdę po 7 dniach ta pościel wciąż ma świeży zapach. Wszystko dzięki nowej technologii Lenor. Teraz nawet najwięksi sceptycy muszą to przyznać. Technologia Podwójnych Mikrokapsułek Lenor (PCM) utrzymuje świeży zapach w tkaninach na zaskakująco długo.

Świeża aura wokół łóżka

Stoisko marki Lenor z ustawionym łóżkiem przyciągnęło wielu ludzi pragnących osobiście sprawdzić długotrwałą świeżość pościeli. Większość odwiedzających z zaciekawieniem podchodziło, dotykało, a nawet wąchało pościel,z każdym dniem przyznając, że rzeczywiście czują świeży zapach. Łóżko cieszyło się największą popularnością w trakcie gdy Tomek realizował codzienne zadania blogerki.

Mechanizm Wyzwania Świeżości Lenora wyglądał następująco: Matylda codziennie przez 7 dni za pośrednictwem Facebook’a Lenor Polska (www.facebook.com/LenorPolska) wymyślała nowe,coraz trudniejsze wyzwania dla Tomka, który realizował je w Złotych Tarasach.Do jego zadań należały m.in.: budowa wieży z poduszek, zaproszenie jak największej liczby gości do łóżka Lenora, czy dopisanie kreatywnego zakończenia do snu blogerki. Dzięki zaangażowaniu gości zgromadzonych w centrum handlowym, każde zadanie nie tylko zakończyło się sukcesem, ale również dostarczyło wiele powodów do uśmiechu. Siódmego dnia Matylda osobiście pojawiła się w centrum handlowym, aby ostatecznie rozstrzygnąć, kto miał rację w tym sporze. Blogerka z niedowierzaniem potwierdziła, że pościel pomimo użytkowania przez 7 dni pozostała ciągle świeża. Teraz Matylda, zgodnie z zakładem, będzie musiała zmierzyć się z tygodniową stertą prania należącą do Tomka.

Odkryj nową technologię zawartą we wszystkich 14 wariantach płynu do płukania Lenor

Wyzwanie świeżości Lenora zakończyło się sukcesem dzięki nowej technologii podwójnych mikrokapsułek, która sprawia, że świeży zapach utrzymuje się na tkaninach przez 7 dni.Marka oferuje obecnie 14 wariantów w 3 liniach zapachowych: Klasycznej, Perfumelle oraz DuoAroma.

Jeśli lubisz świeże i delikatne aromaty wypróbuj linię Klasyczną, która otula tkaniny delikatnym zapachem.Lenor Spring bez względu na porę roku przeniesie Twoje zmysły na majową łąkę pełną wiosennych kwiatów.

 

Lenor Spring

Pojemność: 1l

Sugerowana cena detaliczna: 9,99 PLN

 

 

Linia Perfumelle to niepowtarzalne zapachy zamknięte w eleganckiej i charakterystycznej butelce. Lenor Magnigique zawiera w sobie połączenie świeżych kwiatów ze słodkim zapachem wanilii. To prawdziwe perfumy dla Twoich ubrań, dzięki którym każdego dnia będziesz czuć się wyjątkowo.

Lenor Magnifique

 


Pojemność: 0,75 l

Sugerowana cena detaliczna: 8,99 PLN

 

 

Linia Duo-Aroma gwarantuje wyjątkowe doświadczenia dzięki zaskakującemu, owocowo-kwiatowemu połączeniu zapachów. Lenor Citrus&Rose to energetyczna mieszanka cytrusów z różaną nutą, która sprawi, że poczujesz się świeżo i pięknie każdego dnia.

 

Lenor Citrus&Rose

Pojemność: 0,75l

Sugerowana cena detaliczna: 8,99 PLN

 

 

W polskim łóżku króluje tradycja.

Wyniki ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego w styczniu 2013 na zlecenie marki Lenor

Od wielu lat Polacy kojarzeni są jako naród konserwatywny i przywiązany do tradycji. Wielu mogło by poczuć się dotkniętych taką opinią twierdząc, że swoją otwartością i indywidualnością zaczynamy doganiać mieszkańców Europy Zachodniej i Południowej. Wyniki niedawno przeprowadzonego badania poruszającego temat „Jak śpią Polacy” potwierdza jednak ogólny stereotyp, że w sypialni statystyczny Kowalski jest po prostu nudny i bardzo przewidywalny.

Jak spać żeby się wyspać

Dobry sen to znakomita dieta odchudzająca, kuracja upiększająca i profilaktyka wszelkich chorób! Przypomina psycholog Maria Rotkiel. O ważnej roli i samego snu chyba nie trzeba nikogo przekonywać.Według badania ponad 60% procent Polaków sypia od 6 do 8 godzin czyli optymalną dla regeneracji organizmu liczbę godzin. Ale długość snu nie zawsze gwarantuje pożądane efekty, dużo ważniejsza jest bowiem jego jakość. Zapewne dobrze znane są poranki kiedy budzimy się dużo bardziej zmęczeni niż przed zaśnięciem. Na dobry sen bowiem składa się wiele czynników: cisza, wygoda, nawilżenie pomieszczenia, przyjemny zapach. Podczas snu tylko wzrok jest wyłączony pozostałe zmysły cały czas rejestrują bodźce. Badanie potwierdza że komfortowy sen Polakom zapewnia: cisza 53%, dostęp do świeżego powietrza 24%, odpowiednia temperatura pomieszczenia 23% oraz świeża pościel 11%. Niepokojącym jest fakt, że jedynie 20% stawia na komfort snu i wybiera materac dostosowany do swoich potrzeb, aby uniknąć porannego łamania w krzyżu. Chociaż aż 49% wymienia wygodne łóżko jako element niezbędny do zaśnięcia.

Wiele prawdy jest w powiedzeniu„Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz”. Dlatego też warto zwrócić uwagę na odpowiednie przygotowanie do snu. Z badań wynika, że sypialnia jest również pomieszczeniem relaksu. Ponad 60% Polaków relaksuje się oglądając telewizję tuż przed zaśnięciem na drugim miejscu znajduje się czytanie książek i słuchanie muzyki, które są równie relaksujące dla 18% ankietowanych. Te odpowiedzi nie są zaskakujące, chociaż zdecydowanie może martwić fakt, że 3 razy więcej osób woli oglądać telewizję niż czytać książki. Wieczorna pora, cisza i spokój to warunki wręcz idealne do tego aby na kilka chwil zatopić się w interesującej lekturze, która uspokoi nasz organizm skuteczniej niż pogram telewizyjny.

Design w polskiej sypialni.

Śledząc światowe trendy można zauważyć, że coraz większą uwagę przykłada się do wystroju sypialni. Projektanci oferują niezliczone ilości ozdobnych narzut, poduszek, wyszukanych lampek nocnych i wielu elementów ozdobnych dedykowanych specjalnie temu pomieszczeniu. Jednak Polacy zdają się gustować w bardziej bezpiecznych kolorach i wzorach.. Prawie 50% badanych nie posiada żadnych ozdobnych elementów na łóżku. Tylko u co 10 Polaka znajdziemy narzutę czy poduszki będące elementem dekoracji.Jeśli chodzi o zmysł węchu w sypialni to jesteśmy równie zachowawczy jak w kwestii jej wyposażenia: cenimy sobie neutralny 42% lub delikatny 40% zapach pościeli. Tylko 4% Polaków decyduje się na mocne i odważne aromaty. Kolejnym niezbyt zaskakującym faktem jest to w czym śpią Polacy. Otóż w polskim łóżku niezmiennie jest obecna klasyczna piżama prawie 50% wybiera ten rodzaj stroju. W opozycji do tej odpowiedzi znajduje się sypianie nago, ale na to decyduje się jedynie 2% badanych.

Jak dbamy o pościel?

Pościel jest zaraz po wygodnym materacu i poduszce najważniejszym elementem łóżka. To właśnie z pościelą nasza skóra ma styczność przez wiele godzin snu. Wtulamy się w poduszkę, przykrywamy kołdrą po same uszy. To tkanina z którą ludzkie ciało ma najdłuższą styczność w ciągu dnia. Dlatego też niezwykle ważny jest proces jej pielęgnacji. 90% badanych wrzuca pościel do pralki jednak jest nieliczna grupa 3% decydująca się na pranie ręczne. Magiel niezwykle popularny do lat 90 odchodzi już w zapomnienie korzysta z niego jedynie 2% respondentów, natomiast aż 80 % w ogólne nie prasuje swojej pościeli. A co sprawia, że pościel ląduje w pralce? Aż 44% ankietowanych przyznaje, że brak świeżości jest głównym czynnikiem zmiany pościeli na nową. Warto więc wspomnieć o produktach, które sprawiają, że jest ona świeża na dłużej.Mówiąc o płynach do płukania aż 50% deklaruje, że przy jego wyborze kieruje się głównie zapachem. Jednak na uwagę zasługuje fakt, że cena produktu jest równie istotna co długotrwała świeżość jaką dany produkt oferuje (co piąty ankietowany udzielił takiej odpowiedzi).

Świeżość może teraz trwać 7 dni.

Wyniki badań wskazują, że Polacy mimo tradycyjnych wyborów dotyczących wystroju swojej sypialni wiedzą jak ważny jest komfortowy sen oraz jego wpływ na dobre samopoczucie.. Dlatego też wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom konsumentów marka Lenor prezentuje nową technologię Dual Perfume Micro Capsules, dzięki której pościel może zachować swoją świeżość przez 7 dni. Została ona zastosowana we wszystkich 14 wariantach zapachowych marki, podzielonych na 3 linie: Klasyczną, Perfumelle oraz Duo Aroma. Teraz świeżość może trwać jeszcze dłużej o czym można przekonać się na własnej pościeli.

 

***

Konsultacja psychologiczna Maria Rotkiel: psychoterapeuta i psycholożka, posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie psychologii, jest uznanym członkiem wielu renomowanych stowarzyszeń psychologicznych m.in. Polskiego Towarzystwa badań nad stresem traumatycznym. Wielokrotnie pojawiała się w telewizji jako ekspert w dziedzinie psychologii. Prowadzi własną Pracownię Poznawczo-Behawioralną.

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl