Oriflame przedstawia nową markę kosmetyków kolorowych – The ONE

Firma Oriflame prezentuje nową markę kosmetyków do makijażu – The ONE. To pierwsza marka makijażowa łącząca najświeższe trendy w modzie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi oraz praktycznymi poradami dotyczącymi wizażu. Pojawienie się The ONE to największa premiera w historii Oriflame.

Oriflame stworzyło nową markę kosmetyków kolorowych The ONE by w prosty, a zarazem perfekcyjny sposób odzwierciedlić w makijażu trendy ze światowych wybiegów. The ONE to unikalna kolekcja, zaprojektowana tak, by z łatwością dobierać odpowiednie produkty do efektów, które chce się osiągnąć i tym samym tworzyć znakomite makijaże na każdą okazję. Kolekcja liczy ponad 230 innowacyjnych produktów, dzięki którym można wykonać wyjątkowy makijaż odzwierciedlający indywidualne piękno każdej kobiety.

The ONE składa się z trzech serii inspirowanych najnowszymi trendami w modzie i urodzie: Everyday Beauty, High Impact oraz Long Wear. Dzięki nim można uzyskać nieskończenie wiele stylizacji makijażowych, od tych naturalnych i codziennych po najbardziej wyszukane i wyraziste.

High Impact – to gwarancja spektakularnego makijażu. Produkty z tej serii pomogą osiągnąć efekt ultra wyrazistego makijażu i dodadzą pewności siebie. Pierwszym produktem tej serii jest tusz do rzęs Volume Blast, który nada rzęsom spektakularną objętość i maksymalnie podkreśli piękno spojrzenia.

Everyday Beauty – produkty do codziennego stosowania, opracowane na bazie inteligentnych rozwiązań, dzięki którym zaoszczędzi się czas, a codzienny makijaż wykona bez wysiłku. Każda kobieta marzy o nieskazitelnym i świeżym wyglądzie na co dzień, niezależnie od sytuacji. Z takimi produktami jak podkład oraz korektor Illuskin jest to możliwe. Bez trudu uzyskuje się efekt idealnej, rozświetlonej cery, która jest bazą do tworzenia makijaży.

Long Wear – ta seria kosmetyków gwarantuje ultra trwały makijaż. Została stworzona dla kobiet, które oczekują perfekcyjnego makijażu przez cały dzień, bez konieczności jego poprawiania. Wysokiej jakości produkty zapewnią doskonały wygląd niezależnie od pory dnia. Kosmetyki tej serii idealnie sprawdzą się wśród zapracowanych kobiet, które cenią swój cenny czas. Lakier do paznokci Long Wear utrzymuje się aż 14 dni.

Aby podkreślić związek marki The ONE z modą, firma Oriflame została oficjalnym sponsorem tygodnia mody w Sztokholmie i Moskwie. Produkty nowej marki The ONE zostały wykorzystane przez specjalistów do wykonania makijaży podczas pokazów, co dowodzi, że ich wysoka jakość spełnia najwyższe standardy obowiązujące na światowych wybiegach.

The_ONE_Anna_Mucha_5

Społeczność The ONE Collective

Z okazji premiery nowej marki Oriflame zaprosiło do współpracy gwiazdy, znanych blogerów, ikony mody, wizażystów, stylistów i ekspertów ds. mody i urody z całego świata. Wspólnie stworzą społeczność „The ONE Collective” i będą dzielić się swoimi sposobami na piękny wygląd, dzięki czemu nawet najbardziej skomplikowane stylizacje i trendy staną się łatwe do naśladowania.
Globalną Ambasadorką The ONE Collective została Elin Kling – światowej sławy blogerka, redaktor naczelna magazynu STYLEBY.

Pierwsze produkty nowej marki pojawią się w sprzedaży już w 5 katalogu Oriflame (dostępnym od 25 marca). Kolejne nowości The ONE będą pojawiać się sukcesywnie w następnych katalogach.

Dowiedz się więcej na: www.oriflame.pl

Kosmetyki Oriflame dostępne są wyłącznie u konsultantów.
0-801 122 000

 

The_ONE_Anna_Mucha_2

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl