Relacja z konferencji ST. TROPEZ

19 kwietnia 2017 przy Mysiej 3 odbyła się prezentacja prasowa nowości marki St. Tropez na wiosnę/lato 2017. St. Tropez to marka nr 1 w kategorii produktów samoopalających oferująca szeroki wachlarz nowoczesnych kosmetyków do opalania tj. samoopalacze w piance, balsamy samoopalające pod prysznicem, produkty gwarantujące bezpieczną, 24h opaleniznę, produkty do stopniowego budowania opalenizny oraz utrzymujące efekt pięknej, muśniętej słońcem skóry przez długi czas.

Jako jedynej marce na rynku w segmencie samoopalaczy marce St. Tropez udało się wyeliminować nieprzyjemny zapach produktów do opalania bez słońca.

Podczas spotkania zaprezentowano m.in. linię express –innowacyjne kosmetyki, które opalają w ciągu 1h, płynny rozświetlacz do ciała dający na skórze efekt „wet look” oraz produkty dające zmywalną opaleniznę i kosmetyki do budowania opalenizny do twarzy i ciała.

Marka St. Tropez jest dostępna na wyłączność w sieci Perfumerii Douglas oraz na douglas.pl

20170419-121628

Od lewej: Katarzyna Cichopek, Anna Iberszer, Beata Madeja (Douglas), Natalia Siwiec, Ewa Gawryluk, Małgorzata Chudziuak (Douglas), Sylwia Dąbroś (Douglas).

st trop1

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl