REX Japanese Garden 2w1 – Egzotyczna podróż z REX-em

Wielu z nas marzy o egzotycznych wyprawach i oderwaniu się od codzienności. Eksperci firmy Henkel stworzyli proszek do prania, który nie tylko pobudzi zmysły i przeniesie Cię w wyobraźni w egzotyczne miejsca, ale także jest łagodny dla kieszeni. Nowy REX Japanese Garden 2w1 swoim zapachem przywodzi na myśl idylliczne ogrody w kraju kwitnącej wiśni, a ubraniom zapewni perfekcyjną czystość i świeżość. 

Najnowszą propozycją Henkla w segmencie ekonomicznym proszków do prania jest REX Japanese Garden 2w1, który wygląda i pachnie jak produkt premium, natomiast jego cena jest dopasowana do budżetu każdego z nas. Proszek skutecznie usuwa plamy i pozostawia ubrania pięknie pachnące, dzięki większej zawartości kompozycji zapachowej niż w innych, oferowanych obecnie proszkach do prania marki REX.

Nowy REX Japanese Garden 2w1 wyróżnia się także estetyką samego proszku, ponieważ do jego formuły dodano unikatowe niebieskie płatki mydlane o kształcie kwiatów oraz zielone granulki, a w szatę graficzną jego opakowania wkomponowano gałązki kwitnącej wiśni, symbolizujące nowy zapach REX-a.

REX Japanese Garden 2w1 wzbogaca portfolio marki REX, obejmujące obecnie takie produkty, jak REX Crystal Fresh oraz REX White Rose. Nowy wariant Japanese Garden 2w1 zastąpi wariant Almond Milk. REX Japanese Garden 2w1 spełni wymagania każdej rodziny i sprosta każdemu budżetowi. A marzyciele mogą zaoszczędzić pieniądze na egzotyczne podróże.

REX Japanese Garden 2w1 jest dostępny na rynku od września 2011 roku w formie proszku do białego w opakowaniach 3,5kg i 5kg, proszku do koloru w opakowaniach 300g, 1,5kg, 3,5kg i 5kg oraz w nowoczesnej formie żelu do koloru w butelkach o pojemności 1,125l, 2,625l i 3,75l. Rekomendowana cena detaliczna produktu to:

około 3,5 zł za 300g, około 13 zł za 1,5 kg, około 20 zł za 3,5 kg oraz około 30 zł za 5 kg,

a także około 13 zł za 1,125l, około 20 zł za 2,625 i 30 zł za 3,75l.

***

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 48 tysięcy pracowników. W 2010 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,1 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 1,86 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500.

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl