Sezon na fiołki z Fa Luxurious Moments

Fiołki kwitną krótko – tylko wczesną wiosną. Jednak dzięki najnowszym produktom Fa Luxurious Moments można cieszyć się ich zapachem przez cały rok! Fiołki roztaczają urzekający zapach. Dlatego właśnie liczne perfumy, w swoich kompozycjach wykorzystują fiołkowy olejek eteryczny, – nutę serca, jak popularnie określa się jego zapach. Teraz zapachem fiołków będzie można cieszyć się częściej. Wszystko za sprawą nowej linii do pielęgnacji ciała Fa Luxuious Moments.

Fa Luxurious Moments, to połączenie delikatnej pielęgnacji ciała i uwodzicielskiego zapachu fiołków, która pozostawia skórę intensywnie wypielęgnowaną, wyjątkowo miękką i gładką.

Formuła żelu pod prysznic, mydła i płynu do kąpieli Fa Luxurious Moments jest bogata w składniki pielęgnacyjne i nawilżające. Dodatkowo kremowy żel pod prysznic i płyn do kąpieli migocze połyskiem czarnego ametystu.

Z kolei przebadany dermatologicznie, bezpieczny dla skóry dezodorant w sprayu zapewnia 48-godzinna ochronę przed nieprzyjemnym zapachem. Dzięki uwodzicielskiemu zapachowi i formule, która nie pozostawia białych śladów na ubraniach, Fa Luxurious Moments sprawdzi się w wyjątkowych sytuacjach.

Codziennie w czasie porannego prysznica, czy wieczornej kąpieli, każda kobieta będzie mogła poczuć się wyjątkowo, otulona delikatnym zapachem budzącej się wiosny, dzięki fiołkowej kompozycji Fa Luxurious Moments!

Rekomendowana cena detaliczna produktów Fa Luxurious Moments:

• dezodorant w sprayu – około 9 zł

• żel pod prysznic 250 ml – około 8 zł

• żel pod prysznic 400 ml – około 12 zł

• płyn do kąpieli – około 10 zł

• mydło w kostce – około 2 zł

* Koszt sms: 0,50 zł netto (0,62 zł z VAT). Czas trwania promocji od 01.11. 2012 do 31.12.2012. Regulamin promocji dostępny na stronie www.info-promocja.pl Promocja tylko dla osób pełnoletnich. Proszę zachować paragon.

 

***

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500.

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl