Vademecum Pro Medic – Siła szkliwa

Szkliwo zębów to najtwardsza tkanka w ciele człowieka. Ma za zadanie chronić zęby przed wszystkim, co może im zaszkodzić. Jeżeli szkliwo ulegnie uszkodzeniu, zwiększa się ryzyko pojawienia się próchnicy. Dobrym sposobem na dbanie o jego kondycję jest regularne stosowanie preparatów Vademecum Pro Medic.

Wszyscy marzymy o zdrowym uśmiechu. Jednak, żeby móc się nim cieszyć trzeba w odpowiedni sposób zadbać o szkliwo zębów. Ta naturalna bariera ochronna, osłaniająca wewnętrzną część zęba jest najtwardszą z tkanek. Nie jest jednak niezniszczalna. Gdy w wyniku demineralizacji dochodzi do uszkodzenia powierzchni szkliwa, w powstałych szczelinach mogą gromadzić się substancje, które wpłyną na kondycję i kolor zębów. Aby przez długi czas móc się cieszyć lśniącym uśmiechem, należy aktywnie wzmacniać szkliwo. Ten cel postawili sobie eksperci w Laboratoriach Vademecum tworząc nowy produkt – Vademecum Pro Medic.

W formule Vademecum Pro Medic zastosowano fluid wapniowy – płynną formę związku wapnia. Taka forma wapnia może tworzyć aktywne, synergistyczne połączenia ze związkami fluoru – dając ochronę i wzmacniając odporność szkliwa zębów.

Vademecum Pro Medic jestdostępny w tradycyjnej formie pasty w tubce, a także jako żel w wygodnym opakowaniu – Vademecum Pro Medic 2w1.

Po zmieszaniu z wodą Vademecum Pro Medic 2w1 staje się płynem, który działa podobnie jak płukanka, pozostawiając w ustach długotrwałe uczucie świeżości. Badania kliniczne dowodzą, że wariant 2w1 jest skuteczniejszy niż tradycyjna pasta, ponieważ dociera do trudno dostępnych partii jamy ustnej.

Regularne stosowanie Vademecum Pro Medic pomaga zapewnić skuteczną ochronę przed próchnicą, przebarwieniami, czy problemami dziąseł.

Rekomendowana cena detaliczna

  • Vademecum Pro Medicpasta do zębów, poj. 75 ml, ok. 7 zł
  • Vademecum Pro Medicpasta do zębów 2w1, poj. 75 ml, ok. 7 zł

***

 

 

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Beautyblogs.pl